המלחמה על ההרשמה לכיתות א' (כי מרביתם ימשיכו עד כיתה ו')

שיווק נכון של ביה"ס יכול לסייע בגיוס תלמידים וביכולת מסויימת לברור את תלמידים המגיעים  להירשם.  אתן.ם יודעות.ים  שלפעמים שני תלמידים יותר או פחות עשויים להשפיע על פתיחה או סגירת כיתה עם כל המשתמע: לימוד בכיתות קטנות או גדולות שישפיעו על יכולת הלמידה.

בית ספר גדול שווה גם תקציב גדול עם יותר גמישות ניהולית, יותר שעות ובתי ספר קטנים מקבלים תקציב קטן יותר שקשה יותר להתנהל איתו.

לכן מוניטין חיובי לביה"ס עבור ההורים וגם הגורמים המשפיעים ברשות המקומית, עשוי להשפיע  על כמות ואיכות התלמידים שנרשמים לביה"ס כאשר ביישוב או בשכונה פועלים  שיטת רישום פתוח או פתוח חלקית. אתן.ם יודעות.ים כי לגודלו של  ביה"ס ישנה השפעה אפילו על גובה המשכורת של המנהל.ת.

יצירת מיתוג יכולה להתבצע באמצעות הפייסבוק, כלי התקשורת המקומיים או הארציים ודרך אתר ביה"ס הכולל משימות מתוקשבות.

כשמציגים נכון את הישגי ביה"ס, את תוכניות הלימוד הייחודיות, קהילתיות, התיקשוב, התוצרים, הסביבה הלימודית, החדשנות, יחסי אישי, שידרוג החצר,  חדר המורים, היקף השתלמויות למורים, חינוך דיפרנציאלי, ייחודיות, דלת פתוחה, שירות מענה מהיר, הקידמה ואפילו המזגנים ונקיון השירותים.

לעתים נולד הצורך בטיפול במשבר כמו למשל מיקרה אלימות או מיקרים של הורים שיוצאים לתקשורת או מתלוננים ברשות המקומית ויש צורך בטיפול תקשורתי ורשתי מהיר להורדת גובה הלהבות. ההורים יכולים לשמש כשגרירי ביה"ס, אבל לא רק.

מימד חשוב נוסף הוא קשר עם ועד/י ההורים, יחסי הציבור הפנים ארגוניים ועוד.

מעוניינים לשווק נכון את ביה"ס? מוזמנות.ים ליצור קשר.

אהבתם? שתפו:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

מאמרים נוספים

צרו קשר