יחסי ציבור לעורכי דין

יחסי הציבור שלך באחראיות מלאה שלנו!
בין אם אתם עורכי דין עצמאיים בתחילת הדרך, בעלי משרד בוטיק או משרד ותיק, אתם מתחרים עם עשרות אלפי עורכי דין על הלקוחות הטובים. משרדנו מתמחה בליווי תקשורתי של עורכי דין והפיכתם למוכרים ומפורסמים בתחומם.
עורכי הדין המוכרים והמפורסמים לא נולדו אוטוריטות. הם הפכו לכאלה בזכות חשיפה באמצעי התקשורת. באמצעותנו תוכלו לחשוף בתקשורת את ההצלחות, המקצועיות והייחודיות של משרדכם. כך תיחשפו ללקוחות הפוטנציאליים ולקיימים, תוכלו לגבות סכום גבוה עבור פגישת יעוץ ושכר טרחה משתלם יותר ולבחור את הלקוחות הטובים. החשיפה שאנו משיגים עבורכם, יוצרת לכם מיתוג, מוניטין ובולטות מול הקולגות ואפילו השופטים.
במסגרת שיתוף הפעולה עם כ-100 משרדי עורכי דין מכל התחומים,. שכנענו מאות כתבים ועורכים לפרסם בכל אמצעי התקשורת עשרות אלפי כתבות ומאמרים משפטיים עבור לקוחותינו. אנו יודעים לאתר התיקים והנושאים המתאימים, המדיות והכתבים, לחשיפה מקסימלית, ממוקדת ויעילה עבור עורכי הדין.
מסלול ללא ריטיינר קבוע בשיטה ייחודית שפיתחנו בהתאם לגודל משרד עורכי הדין ופעילותו ובהתאם לסוג החשיפה: טלוויזיה, תקשורת ארצית, תקשורת מקומית.
"מעניין אבל ..."אני בתקופה מאוד לחוצה, אין לי זמן להתעסק עם זה"
זו בדיוק הסיבה מדוע כדאי לכם להיעזר בשירותנו: כי לקוחותינו הם משרדי עורכי דין ותמיד הם "בתקופה מאוד לחוצה". לכן הם אוהבים לעבוד איתנו כי אנו מפנים להם זמן. הכיצד?
- בשיחה טלפונית של 10 דקות בחודש עם עורך הדין, אנו מאתרים תיקים ונושאים מעניינים לפרסום.
- אתם שולחים אלינו במייל או בוואטסאפ את התיק/תשתית המאמר שבחרנו לפרסם.
- משרדנו מכין הודעה לעיתונות/עורך המאמר שמספר את הסיפור המשפטי.
- משרדנו מאתר העיתונאים הרלוונטיים לפרסם זאת בתקשורת.
והכי חשוב: על הידיעה במתפרסמת חתום כתב אמיתי (לא "תוכן ממומן" ולא "קידום ממומן". ידיעה אמיתית!)
נשמח לשוחח אתכם על תיקים פוטנציאליים/סוגיות משפטיות לפרסום בטלוויזיה, עיתונות ארצית או מקומית, ללא כל התחייבות מצדכם. זאת, במטרה לבדוק אם משרדכם מתאים לסוג הלקוחות שלנו.
שאלות נפוצות
לדעתנו אין זה הוגן שעורך דין ישלם עבור ריטיינר חודשי קבוע לפרסום תיקים או מאמרים. הסיבה: ישנם חודשים מסויימיםשבהם יש לו תיקים "מעניינים" ובחודשים לא. לכן פיתחנו שיטה ייחודית עבור עורכי דין: רוכשים חבילה לפרסום מספר תיקים/מאמרים/פרשנויות/הופעות בתקשורת ולאחר שהחבילה מומשה, קרי, לאחר שמומשו הפרסומים, ניתן לרכוש חבילה חדשה.
כן, ישנן חבילות לפרסום תיקים/מאמרים במקומונים עם פוטנציאל לפרסומם בתקשורת הארצית או בטלוויזיה וישנן חבילות לפרסום תיקים בתקשורת הארצית עם פוטנציאל לפרסמם בטלוויזיה. לחבילות גדלים שונים מ-2 ועד 8 תיקים/מאמרים לפי גודל ופעילות משרד עורכי הדין.
כן וגם באתרי חדשות , ברדיו ובטלוויזיה.
אם אני חושב שתיק מתאים לפרסום, מנסיוני ומבדיקה סטטיסטית שאנו עורכים מידי יום, 97 אחוזים שהוא יפורסם. אם אכין הודעה לעיתונות או אפנה לעיתונאים והתיק לא יפורסם (3 אחוזי סיכוי) , הוא לא ייגרע מהחבילה.
הייתם ממליצים לאזרח לגשת לבית המשפט ללא ייצוג של עורך דין? בדיוק מסיבה זו מומלץ שעו"ד יפנהלאיש יח"צ שמכיר העיתונאים. ישנם כללים שנהוגים בין אנשי יחסי ציבור לעיתונאים, צריך לדעת לאיזה עיתונאי לפנות, איך להציג לו את התיק/המאמר, כיצד לנסח הפנייה/ההודעה לעיתונות, כיצד להתמקח עם העיתונאי/העורך על תנאי הפרסום ועוד. מבחינתכם עיתונאי או עורך מקביל לשופט והוא יכריע אם התיק יפורסם או לא.
מניסיוני עו"ד לעתים אינו יודע שיש לו תיקים מעניינים כי בעבודה רוטינית הכל נראה לו "שבלוני". בזכות ניסיוני של מעל ל-20 שנה כעיתונאי ומעל ל-12 שנה כאיש יחסי ציבור לעורכי דין, אני יודע לאתר תיקים מעניינים שעוה"ד בכלל לא חשב שהם ראויים לפרסום.
מהות יחסי הציבור הוא שאיש יחסי הציברו ראינו משלם לאמצעי התקשורת אלא משכנע אותו שהאייטם מעניין/הסיפור מעניין.תוכן ממומן, תוכן פרסומי, בשיתוף וכו' אינם יחסי ציבור. ביחסי ציבור, עוה"ד משלם לאיש יחסי הציבור עבור שירותיו וזה מותר על פי ועד האתיק של עורכי הדין.
