אודות
יחסי הציבור השתלטו בעשור האחרון על כלי התקשורת, כאשר 90 אחוזים מהכתבות שאתם קוראים בעיתונות הכתובה ובאתרי החדשות, שומעים בתחנות הרדיו וצופים בהם בטלוויזיה, מבוססות על יחסי ציבור.
הסיבה לכך היא שתקציב עוגת הפרסום לא השתנה (כמעט) במהלך העשור האחרון ומצד שני ריבוי כלי התקשורת שכוללים היום אתרי חדשות רבים, תחנות רדיו אזוריות ובנוסף פרסום בגוגל וברשתות החברתיות ובמדיה הדיגיטלית, נגסו משמעותית בחלק בעוגה שנועד לפרסום בתקשורת הקלאסית של סוף שנות ה-90.
התוצאה היא כי בהיעדר הכנסות כבעבר, גם תקציב המשכורות לעיתונאים ועורכים קטן בהתאם. יחסי הציבור ניצלו זאת כדי להשתלט על כלי התקשורת. העורך בכלי התקשורת מקבל הודעה לעיתונות ('כתבה') והכתבים שקיבלו גזרות נוספות לסיקור עקב צמצום במספר הכתבים, שמחים אף הם לקבל 'כתבות' יח"צ מוכנות כדי לעשות "COPY PASTE" והנה יש ידיעה נוספת לעורך. מה שנקרא WIN WIN. הלקוח זוכה להעביר את המסר לקוחותיו הפוטנציאליים באמצעות כלי התקשורת, שעדיין נחשבת לתקשורת המונים וכלי התקשורת חוסכים בכתבים ועורכים ומציגים כתבות מעניינות לקוראים/מאזינים/צופים.


היתרונות שלנו
למשרדנו ניסיון של יותר מ-35 בתקשורת כולל כ-20 שנה בעיתונות בתפקידי כתיבה, ריכוז כתבים ועריכה. לכן אנו יודעים מה מניע את הכתבים ואת העורכים, מהם השיקולים שלהם לפרסום ידיעות, מאמרים ופרשנויות של משרדי עורכי דין ובכלל.
משרדנו יודע לזהות בכל עסק את הסיפורים העיתונאיים, אורזים אותם ב"אריזת מתנה" לכתבים ולעורכים, במטרה שיהפכו לכתבות באמצעי תקשורת מובילים להעצמת המיתוג והמוניטין של לקוחותינו.
בזכות קשרינו עם יותר מ-2000 כתבים, עורכים, רכזי כתבים, תחקירנים ואמצעי תקשורת, בטלוויזיה, בתקשורת הארצית והמקומית מהצפון ועד לדרום, אנו יודעים לאתר את הכתב ואת אמצעי התקשורת המתאים לפרסם הצלחה או סיפור מעניין בעסק שלכם לקהלי יעד שלכם.
משרדנו מעניק שירותים ליתר מ-100 משרדי עורכי דין מכל התחומים ובמקביל אנו מעניקים שירותים ללקוחות נבחרים מתחומים שונים.
לקוחות ממליצים

חיים ניסן

דותן לינדנברג

עו"ד און אייל ינקו

עו"ד ברק אביבי

עו"ד גלעד הלר

עוד ריטה שולמן

עו"ד מיכאל פסקל

עו"ד הדס פריזמנט

עו"ד בן ארד

עו"ד עמרי לשם

שלומי בן עזרי

עו"ד אסף כהן
