סיפור מיקרה: משרד עורך דין אשדודי זכה להצלחה משפטית בתביעה שהגיש עבור תושב חיפה ועורך דין תל אביבי זכה בתביעה שהגיש נגד מלון באילת.
האם יש טעם לפרסם תיק שגיאוגרפית אינו קשור לאזור בו פועל משרדכם?
במילה אחת כן.
ובהרחבה:
אולי יפתיע אתכם אבל בעקבות הפרסומים הנ"ל הגיעו אליהם לקוחות מאותה עיר. כך נודע לנו למשל שבאילת אין הרבה עורכי דין שעוסקים תחום הנזיקין ואין כמעט עורכי דין שנוהגים לתבוע את עמידר בעיר בה ממוקם משרדם.
לפעמים עו"ד קשור מסחרית לגורם כזה או אחר בעיר ואף מתפרנס ממנו ולא, הוא לא יתלהב לתבוע את אותו גורם.
איך תדעו אילו מקומונים פועלים ומופצים בערים שאינן באיזור הגיאוגרפי הטבעי שלכם?
הנה כמה אפשרויות:
- התקשרו לדובר העירייה באותה עיר. הדובר מפיץ באופן קבוע הודעות לעיתונות למקומונים באותה עיר ולכן הוא חייב להכיר את המקומונים.
- כנסו לגוגל והקליקו: מקומונים ב….(שם היר/היישוב)
- אם מדובר במועצה איזורית, חפשו צרכניות בישובים באותן מועצות אזוריות. בעלי הצרכניות יודעים היטב אילו מקומונים מופצים באיזור.
- חפשו משפחת "כהן" ב-144 בעיר כזו או אחרת (תמיד יש אחת כזאת) ותשאלו את בני המשפחה אילו מקומונים הם קוראים.
אלה רק חלק מהדרכים כמובן. בהצלחה!